ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

SMARTASS надає повну гарантію повернення грошей за всі покупки в наших Онлайн-сервісах: веб-сайті та в пов’язаному програмному забезпеченні, включаючи додаток SMARTASS. Якщо ви не задоволені послугами, які придбали у нас, ви можете повернути гроші без запитань. 

Ви маєте право на повне відшкодування протягом 14 календарних днів після покупки таким самим способом, як і внесення платежу, за винятком випадку, коли ви самі обираєте інший спосіб повернення. Після 14-денного періоду ви більше не матимете права й не зможете отримати відшкодування. Ми рекомендуємо нашим клієнтам спробувати послуги протягом перших двох тижнів після покупки, щоб переконатися, що вони відповідають вашим потребам. Якщо у вас виникли додаткові запитання або ви хочете подати запит на відшкодування, зв’яжіться з нами за адресою [email protected].

Будь-які зауваження щодо роботи будь-якого Клубу, його відділень та їх обслуговування, претензії щодо якості наданих нами послуг, у тому числі, зокрема, оплати, інші претензії та вимоги можуть бути надані клієнтами в письмовій формі та доставлені або залишені листом. на рецепції відповідного Клубу або електронною поштою на адресу: [email protected].

Скарги розглядаються уповноваженими працівниками відповідного Клубу протягом 14 днів з дня їх подання.

Будь-які виплати відшкодування здійснюються таким же чином (з використанням того самого способу оплати) і за тими самими платіжними реквізитами, з яких було здійснено платіж для відшкодування, якщо відповідна претензія чи запит не містить інших платіжних реквізитів із суворою вказівкою використання цих нових реквізитів для виплати відшкодування. Клієнт, який звертається за поверненням коштів, несе відповідальність за актуальність наданих ним платіжних реквізитів, можливість зарахування коштів на рахунок, а також подальшу доступність зарахованих коштів для такого клієнта.